Οστεοαρθρίτιδα (Osteoarthritis)

Γνωστό και ως: Αρθρίτιδα, Εκφυλισμός Ενώσεων Οστών, Degenerative Arthritis, Degenerative Joint Disease, OA, Arthritis

Προστατέψτε τις αρθρώσεις σας και απαλύντε τους πόνους. Σύμφωνα με έρευνες και στοιχεία, τα παρακάτω βήματα ενδέχεται να βοηθήσουν.

Αλοιφές τοπικά για ανακούφιση
Οι εντριβές τοπικά με κρέμες που περιέχουν το φυσικό συστατικό Καψαϊκίνη απαλύνουν τους πόνους. Προσοχή να μην έρθει σε επαφή με τα μάτια σας.

Περισσότερα Αντιοξειδωτικά
Καταναλώστε πολλά φρούτα και λαχανικά και λάβετε Βιταμίνη Ε 400 – 1.600mg ημερησίως. Τα Αντιοξειδωτικά θα αναλάβουν δράση.

Γλουκοζαμίνη – Χονδροϊτίνη
Καταστέλλουν τους πόνους και βοηθούν στην προστασία και αναδόμηση των αρθρώσεων και ενώσεων.

Κινηθείτε
Η έναρξη ήπιας συμναστικής χώρις κραδασμούς (περπάτημα αντί για τρέξιμο) μπορεί να βελτιώσει την ανοχή σας και να μειώσει τους πόνος.

Όχι περιττά κιλά
Αδυνατίστε εάν έχετε κάποια κιλά παραπάνω. Όλο μας το βάρος καταπονεί τις αρθρώσεις μας.

Η Οστεοαρθρίτιδα είναι μια χρόνια κατάσταση, στην οποία φθείρονται οι χόνδροι που βρίσκονται στα σημεία ένωσης των οστών. Αυτό οδηγεί σε πόνους, μειωμένη κινητικότητα και τριβή των οστών μεταξύ τους. Η Οστεοαρθρίτιδα είναι κοινή πάθηση όλων των ανεπτυγμένων οργανισμών που έχουν σκελετό, είτε είναι άνθρωποι είτε ζώα, και συνήθως τα συμπτώματά της εμφανίζονται σταδιακά με την αύξηση της ηλικίας.
Η Οστεοαρθρίτιδα επηρεάζει κυρίως οστά σε κλειδώσεις, όπως γόνατα, μηρούς, δάχτυλα και σπονδύλους. Το κυριότερο σύμπτωμα είναι ο πόνος σε αυτά τα σημεία, ο οποίος εντείνεται με την άσκηση ή κίνηση. Συχνά το πρωί τα άτομα αυτά έχουν δυσκαμψία μετά τον ύπνο, η οποία υποχωρεί με την ήπια κίνηση. Σε περιπτώσεις που η Οστεοαρθρίτιδα έχει επηρεάσει τους σπονδύλους, ενδέχεται να εκδηλώνονται και ξαφνικοί, οξείς νευρικοί πόνοι στα χέρια και τα πόδια.
Το αυξημένο βάρος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την Οστεοαρθρίτιδα, γιατί καταπονούνται πιο πολύ οι χόνδροι των οστών. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να ελέγξετε και να μειώσετε το βάρος σας. Με αυτό το τρόπο δε θα συμπιέζονται τόσο πολύ τα οστά μεταξύ τους. Για να απαλύνετε προσωρινά τους πόνους μπορείτε να χρησιμοποιείτε αλοιφές που περιέχουν Καψαϊκίνη η οποία είναι φυσική ουσία. Επίσης, μπορείτε να αρχίσετε αργούς, ήρεμους περιπάτους για την ενδυνάμωση των στηρικτικών μυών, αλλά όχι έντονη άσκηση.
Στον τομέα της διατροφής σας, θα πρέπει να καταναλώνετε πολλά φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικούς παράγοντες, οι οποίοι προστατεύουν όλα τα κύτταρα και κατά συνέπεια και αυτά των χόνδρων των οστών. Για να εντείνετε τη δράση τους, μπορείτε να λάβετε και 400 – 1.600 IU Βιταμίνης Ε ημερησίως. Τέλος, είναι αποδεδειγμένο πως η Γλουκοζαμίνη και η Χονδροϊτίνη επιδρούν θετικότατα στους χόνδρους των οστών. Συζητήστε με τον Ιατρό σας για τη σωστή δοσολογία.


Τα ★ δίπλα σε κάθε αιτιολογία επισημαίνουν κατά πόσο ενδείκνυται η ουσία για την αντίστοιχη ένδειξη.
Hide

Σκεύασμα Δοσολογία Αιτιολογία
Αλοιφή Καψαϊκίνης Οδηγίες χρήσης σκευάσματος ★★★ Το τοπικό μασάζ με κρέμα που περιέχει Καψαϊκίνη απαλύνει προσωρινά τους πόνους.
Χονδροϊτίνη 800 – 1.200mg ημερησίως ★★★ Αποδεδειγμένα επιδρά θετικά στους χόνδρους των οστών και μειώνει τους πόνους.
Γλουκοζαμίνη 1.500mg ημερησίως ★★★ Είναι απαραίτητη για τη σύνθεση των χόνδρων αλλά και την συντήρηση και απαναφορά τους από τον οργανισμό.
Βιταμίνη Β3 Οδηγίες χρήσης σκευάσματος ★★★ Αυξάνει την κινητικότητα, μειώνει τους πόνους και ενισχύει τους μύες σε άτομα με Οστεοαρθρίτιδα.
Έλαιο Κριλλ Ανταρκτικής 300mg ημερησίως ★★ Άτομα που λάμβαναν συμπλήρωμα με Έλαιο Κριλλ χρειαζόταν πολύ λιγότερα παυσίπονα.
Κολλαγόνο Οδηγίες χρήσης σκευάσματος ★★ Το πόσιμο Κολλαγόνο προστατεύει τις ενώσεις και έχει αντιφλεγμονώδη δράση.

 

Εάν σας άρεσε αυτό το Άρθρο, μπορείτε εύκολα να το μοιραστείτε χρησιμοποιώντας τις παρακάτω υπηρεσίες.
Hide